[okänt nummer] [olivia emdebrant edlund]

[okänt nummer] [olivia emdebrant edlund]

tisdag 27 november 2012

en fin påse + två fina låtar + fint pepp

jag bär runt på den här påsen. och jag lyssnar på det här. ganska mycket. och peppar. ganska mycket. för på fredag, på fredag ska den fina pojken vara förband åt urban cone på södra teatern. och jag ska stå längst fram. allra allra längst fram, så jag nästan kan känna hans andedräkt. det är liksom, när man inte trodde att det kunde finnas något finare så ba kom det, som en jättestor istapp nedrasande från hustaket. så man liksom ramlade, föll handlöst, för att sen bara ligga där. men ja, gilla på facebook. lyssna på den första singeln. lyssna på den andra singeln. för den där adam, nej förlåt mountain bird är det ju, är bra. texterna, tonerna, rösten, det är så fint. det är så på riktigt. kan inte säga mer, lyssna bara mina fina.

9 kommentarer:

  1. Vilka fina låtar, båda två! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. va roligt att du gillar dem! ska hälsa honom det!

      Radera
  2. Jag hamnade på den här (helt amazing) bloggen av en ren slump men nu kan jag inte sluta uppdatera och se om det har kommit något nytt inlägg. Gaaah jag kommenterade nyligen att du var så cool osv osv men jag kände bara att jag behövde yttra detta för du är grym och det måste du bara fatta :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. men gud tack så otroligt mycket! du anar inte hur mycket sånt betyder! det får mig bara att vilja fortsätta massa. fin du är :)

      Radera
  3. NEJ vad fint!!
    sv: men tack du!

    SvaraRadera
  4. Nejmen vad fin tygpåse. ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag vet den är så himlahimla fin!

      Radera