[okänt nummer] [olivia emdebrant edlund]

[okänt nummer] [olivia emdebrant edlund]

fredag 1 februari 2013

finmiddag mitt i veckan

i onsdags gick jag ut med fina olivia, felicia och beata till primo ciao ciao precis bredvid nytorget. det var så himla trevligt och så länge sen vi gjorde något sånt. skolan tar så mycket tid just nu så det är svårt att hinna med sånt man egentligen vill, men man får lära sig att ta sin tid. jag, beata och olivia beställde var sin pizza och felicia beställde en grekisk sallad och allt var mycket gott. på min pizza var det paprika, ruccola, fetaost, champinjoner, rödpesto och parmesan, himmelskt. när vi hade suttit där tills stängning drog vi ut på den promenad och tittade på den fina utsikten över stockholm. allt är så mörkt nu för tiden, men man märker ändå att det börjar gå mot vår då man kan höra fåglar och se solen försiktigt skina in genom fönstret när man vaknar. sen när alla började röra sig hem åkte jag till rådmansgatan för att möta upp adam och följde med honom och sen eftersom jag var ledig igår hade jag ingen som helst tid att passa. så himla underbart, att bara vara ledig sådär en dag mitt i veckan, och torsdagar är perfekta att vara ledig på, för de är mina jobbigaste dagar.

jag har kommit att tänka på att det snart är lov igen, var tar dagarna vägen? allt går så otroligt fort och mina vänner börjar fylla år och snart fyller jag år. herregud vad jag längtar.

låt 1.
låt 2.

4 kommentarer:

  1. Åh mysigt!

    SvaraRadera
  2. Pizzan såg ju inte direkt äklig ut =), så nu måste jag gå till kylen... / mvh Peter

    SvaraRadera
  3. Anonym2/03/2013

    Men vad gott! Älskar Primo :)

    SvaraRadera
  4. Du tar väldigt fina bilder, så jag tycker att du borde va med i min foto tävling som pågår nu på bloggen där du kan vinna 200:- ! skulle bli sååå glad! :D

    SvaraRadera