[okänt nummer] [olivia emdebrant edlund]

[okänt nummer] [olivia emdebrant edlund]

torsdag 28 februari 2013

waynesbrunch

igår träffade jag olivia, som jag inte sett på jättelänge då hon åkte på utbytesresa till spanien veckan innan lovet, och felicia för en brunch på waynes på hornsgatan. själva brunchen bestod till största del av scones med cream cheese och jordgubbsmarmelad, grönt te för min del och så givetvis en stor mängd skvaller. då jag och felicia var kvar i skolan hade vi massvis att berätta därifrån medan olivia berättade allt om spanien. det var himla trevligt. när vi var klara begav jag mig först till urban outfitters där jag hittade så otroligt många fina smycken och kläder som vanligt, man kan ju bokstavligen köpa hela butiken om man skulle ha råd, och sen till andra butiker inne i stan på min jakt efter smycken till våren och sommaren. det är så skönt med lov, dagarna blir alltid så underbara. jag kan ha lov hela tiden, utan problem.

sen upptäckte jag att båda dessa band börjar med crystal, och att båda dessa låtar är härliga såhär till våren.
Plage
Not In Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar